Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Καζάνι που βράζει ο Αγγελιοφόρος

Aggelioforos_20110726_01.jpg

Με καζάνι που βράζει και, δεν αποκλείεται, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, να τινάξει το καπάκι και… όποιον πάρει ο χάρος, μοιάζει ο Αγγελιοφόρος της Κυριακής. Αυτό έδειξε η πρόσφατη –της Παρασκευής- συγκέντρωση των εργαζομένων. >>>

 

Τη συγκέντρωση συγκάλεσε ο Οικονομικός Διευθυντής και παρουσίασε μέρος του (περίφημου) μπίζνες πλαν της εταιρίας “Ντελόιτ” για να “βγει” το μαγαζί. Ειπώθηκε στους εργαζόμενους ότι θα χρειαστούν μειώσεις της τάξης του 35% για να μην υπάρξουν –κι άλλες- δυσάρεστες εξελίξεις. Κι αν δεν υπάρξει συμφωνία μέσω ΕΣΗΕΜ-Θ για αυτές τις μειώσεις, τότε η εταιρία θα προχωρήσει σε άτακτες ατομικές συμβάσεις με μειώσεις της τάξης του 25%, αλλά και ταυτόχρονες απολύσεις περίπου 35 εργαζομένων.

Όπως ήταν φυσικό, οι ανακοινώσεις αυτές δεν έμειναν χωρίς απάντηση, από την πλευρά των εργαζομένων. Σε αντίθεση με άλλες εργασιακές συγκεντρώσεις, αρκετοί ήταν αυτοί που πήραν το λόγο και κατέκριναν τις κινήσεις της εργοδοσίας – κάτι που ενισχύθηκε από το γεγονός ότι –εκτός απροόπου- οι εργαζόμενοι στον Αγγελιοφόρο, τη Μεγάλη Τετάρτη, θα συμπληρώσουν τρεις μήνες απλήρωτοι…

Η θέση μας

Κακά τα ψέματα… Ούτε η ΕΣΗΕΜ-Θ, ούτε οι εργαζόμενοι πρέπει να ενδώσουν στους (ουσιαστικά) εκβιασμούς της εταιρίας. Έχουν διαπιστώσει εδώ και –κοντά- έναν χρόνο, πόσο αξιόπιστη είναι η εταιρία. Επέβαλε μειώσεις της τάξης του 30% και, όχι μόνον δεν κατάφερε να βγάλει την εταιρία από τη δύσκολη θέση, αλλά την βούλιαξε ακόμη περισσότερο: Ανέστειλε την καθημερινή έκδοση, ανέστειλε τη λειτουργία του πιεστηρίου, προχώρησε σε στρατηγική εθελούσιας εξόδου και δεν κατάφερε να πληρώνει κάθε μήνα, αλλά “έβαλε μέσα” τους εργαζόμενους σχεδόν ένα τρίμηνο.

Δρόμοι αντίδρασης υπάρχουν. Ένα είναι σίγουρο: Αν αποδεχτούν τις –νέες- μειώσεις, δεν πρόκειται να αποτρέψουν τα χειρότερα. Αυτό μόνον η διοίκηση της εταιρίας μπορεί να το κάνει –κι όχι, φυσικά, με μείωση του παραγόμενου προϊόντος, αφού η ανάπτυξη προϋποθέτει επιθετικές πολιτικές κι όχι λογικές κοψίματος και λουκέτων, που ταιριάζουν σε ψιλικατζίδικα γειτονιάς κι όχι σε επιχειρηματίες ολκής, όπως, ομολογουμένως, είναι ο ιδιοκτήτης του “Αγγελιοφόρου”.

2 σχόλια:

  1. Έχει να πληρώσει από το ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ TOY 2012 τους συνεργάτες, δηλαδή τους δημοσιογράφους με μπλοκάκι. Αξίζει να σημειωθεί πως έχουν κόψει αποδείξεις και κινδυνεύουν να πληρώσουν φόρο για χρήματα που ΔΕΝ εισέπραξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή